قوانین و مقررات خرید اینترنتی از راگا استور

توجه داشته باشید پرداخت ها بصورت مستقیم انجام خواهند شد. لطفا برای پرداخت از کارت بانکی معتبر استفاده نمایید.

چنانچه پرداخت شما با مشکل مواجه شد ، درصورتی که پس از 72 ساعت وجه به حساب شما بازگشت داده نشده باشد ، می توانید از طریق اطلاعات مندرج در صفحه تماس باما ؛ نسبت به حل مشکل اقدام کنید.

لطفا دقت کنید هنگام پرداخت از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده نکنید. درغیر این صورت راگا استور مسئولیتی درقبال پرداخت و خرید شما نخواهد داشت.

جهت تکمیل خرید اینترنتی محصولات ، دقت کنید مراحل پرداخت را بصورت کامل طی کرده و وجه مورد نظر را انتقال دهید. سفارش هایی که در وضعیت تکمیل فرایند پرداخت قرار نگیرند بررسی نشده و کالایی برای شما ارسال نمی شود.

لطفا در هنگام خرید به تعداد سفارش و نوع کالایی که سفارش می دهید دقت لازم را بعمل آورید. چنانچه کالایی را خریداری نمودید که مد نظرتان نبود امکان معاوضه و تعویض وجود نخواهد داشت.

قوانین مرجوع یا تعویض کالا

مرجوع کردن کالا تنها در زمانی امکانپذیر است که کالای شما از خدمات گارانتی و ضمانت محصولات برخوردار باشد.

لطفا حتما قبل از هرگونه مرجوع نمودن کالا قوانین و مقرراتی را که در ادامه گفته ایم بررسی کرده و مطابق دستورالعمل های عنوان شده اقدام کنید در غیر اینصورت راگا استور هیچگونه مسئولیتی درقبال وجه پرداختی و کالای شما نخواهد داشت.

با توجه به این مسئله که اغلب لوازم خانگی از نوع الکتریکی و الکترونیکی هستند ، درصورت وجود مشکل ، فقط و فقط ، با توجه به نظر کارشناس مربوطه مرجوع شده و وجه آن پس از هماهنگی با خریدار برگشت داده خواهد شد.

چنانچه کالای خریداری شده از ابتدا معیوب باشد درصورتی که از شرایط گارانتی و ضمانت برخوردار بود می بایست پس از تماس با مشاورین فروشگاه مسئله مرجوعی نمودن و روال کاری تعویض یا بازگشت وجه را پیگیری کنید.

مراحل مرجوعی در تهران و شهرستان های حومه بصورت تماس با پشتیبانی فروشگاه راگا ، اعزام کارشناس ، تایید کارشناس ، برگرداندن کالا به فروشگاه و عودت وجه می باشد.

مراحل مرجوعی کالا در سایر شهرستان ها بصورت تهیه ویدئو از محصول معیوب ، برقراری تماس با پشتیبانی فروشگاه راگا ، ارسال ویدئو به واحد پشتیبانی ، ارسال محصول به فروشگاه با شرایط و بسته بندی اولیه ، بررسی کارشناس ، تایید کارشناس و عودت وجه خواهد بود.

چنانچه محصول بصورت عمد دچار تغییرات و خرابی شده باشد راگا استور هیچگونه مسئولیتی درقبال کالای معیوب نخواهد داشت. این یعنی اگر کالای خود را مرجوع کردید و کالا مورد تایید کارشناس مربوطه نبود ، کالا مجددا برای شما بازگشت داده می شود.

گارانتی ، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش

چنانچه کالاهایی که خریداری شده اند دارای ضمانت و گارانتی باشند می توانید با توجه به شرایط اعلام شده توسط شرکت مربوطه از خدمات بهرمند شوید.

خدمات نصب و راه اندازی کالاهای خریداری شده در تهران و شهرستان های حومه ، توسط کارشناس های راگا استور تنها درصورتی است که ازطریق تماس با پشتیبانی پس از دریافت سفارش درخواست ارسال کارشناس نصب و راه اندازی داده شده باشد.

چنانچه خدمات نصب و راه اندازی توسط شرکت تولید کننده محصولات ارائه می شد ، باید مراحل را با کمک پشتیبانی شرکت تولید کننده طی کنید.

لازم به ذکر است حتما قبل از جعبه گشایی محصولات با پشتیبانی تماس بگیرید ! چرا که اگر محصولات شما دارای خدمات پس از فروش باشند ممکن است زمانی که خودتان نسبت به جعبه گشایی اقدام کنید ، گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما دچار ابطال شود.

برخی از فعالیت ها و خدمات پس از فروش شامل صرف هزینه توسط خریدار می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مسئله لطفا با پشتیبانی راگا استور و یا پشتیبانی شرکت تولید کننده محصول تماس حاصل بفرمایید.

مجددا و به وضوح اعلام می کنیم که اعزام کارشناس برای خدمات نصب و راه اندازی کالا تنها درصورتی امکانپذیر است که با واحد پشتیبانی راگا استور تماس گرفته و نوبت تهیه کنید. همچنین می توانید طی تماس با واحد پشتیبانی اطلاعات کامل تری را در این خصوص بدست آورید.

قوانین و مقررات ارسال

کالای خریداری شده شما با توجه به موقعیت جغرافیایی بصورت پیک ، پست ، تیپاکس ، باربری ، خودروی اختصاصی و سایر راه های ارسال و دریافت کالا ، ارسال خواهد شد.

تمامی کالاهای خریداری شده زمان ارسال بیمه می شوند. لازم به ذکر است بیمه ی سلامت کالا با توجه به نوع و شبکه ی توزیع ، هزینه خواهد داشت.

کالاها با توجه به موقعیت جغرافیایی شما بصورت رایگان یا پسکرایه ارسال خواهند شد. توجه داشته باشید که هزینه حمل و نقل در مقصد از خریدار دریافت خواهد شده و مسئولیت کم یا زیاد بودن هزینه تحویل برعهده راگا استور نمی باشد.

کالای شما در اسرع وقت و نهایتا طی یک الی هفت روزی کاری تحویل شبکه توزیع و تحویل خواهد شد. با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شبکه توزیع ، ممکن است دریافت شما با تاخیر مواجه شود. مسئولیت این تاخیر برعهده شبکه توزیع می باشد.

قبل از ارسال کالا سلامت و پلمپ بودن جعبه کالاها بررسی خواهد شد. ما موظفیم کالای شما را با بسته بندی ایمن و مناسب ارسال کنیم. چنانچه در شبکه توزیع مشکلی رخ دهد مسئولیت بروز هرگونه خرابی برعهده شرکت و شبکه توزیع خواهد بود.

تماس با فروشگاه و پشتیبانی راگا استور

برای تماس با کارشناسان راگا استور می توانید از فرم تماس باما استفاده نمایید.

راه های ارتباط با واحد پشتیبانی راگا استور در بخش های مختلفی از همین وب سایت قرار گرفته اند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تماس باما مراجعه نمایید.

پشتیبانی راگا استور روزهای شنبه الی پنجشنبه در ساعات 10 صبح الی 7 بعد از ظهر پاسخگوی شما می باشد. لطفا برای دریافت پاسخ در ساعات اعلام شده با تلفن های فروشگاه تماس حاصل نمایید.

لطفا هنگام تماس با پشتیبانی ، نسبت به صحت شماره تماس هایی که در این وب سایت اعلام شده اطمینان کامل بدست آورید. درغیر اینصورت راگا استور هیچگونه مسئولیتی درقبال اطلاعات جعلی نخواهد داشت.

خدمات خرید شرایطی و قراردادها

راگا استور مفتخر است که توانسته خدمات خرید شرایطی را برای مشتریان خود فراهم نماید. لازم به ذکر است برای استفاده از خدمات و خرید شرایطی و کسب اطلاعات بیشتر باید با پشتیبانی راگا استور تماس گرفته یا به شعبه مرکزی فروشگاه بصورت حضوری مراجعه نمایید.